Maraton GNH
Nočna izmena na RF
Maraton GNH
24. 5. 2016 ob 13:19

Kultni Rogovi ponyji bodo ponovno oživeli

S pomočjo Gorenja in BTC-ja

Predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac in predsednik uprave BTC Jože Mermal sta danes  podpisala pismo o nameri, s katerim obe družbi napovedujeta sodelovanje pri obujanju blagovne znamke koles Rog. S prevzemom blagovne znamke Rog nameravata Gorenje in BTC najprej ponuditi osveženo in izboljšano različico priljubljenih koles pony, ki se bodo na slovenske ulice v osveženi podobi vrnili prihodnjo pomlad, nato pa sledijo še gorska, cestna in električna kolesa. 

Z blagovno znamko Rog bo upravljala novoustanovljena družba GOR Kolesa, ki bo kot vsaka nova dejavnost v Skupini Gorenje najprej delovala v obliki start-up podjetja. Kot izpostavlja direktor omenjene družbe Rok Lesjak, se bodo pri ponudbi koles usmerili v srednji cenovni razred, s poudarkom na zagotavljanju kakovosti in dizajnu, z lastno dejavnostjo raziskav in razvoja ter lastno montažo. V začetku bodo v GOR Kolesih zaposlili okrog deset ljudi, sčasoma pa se bo številka z rastjo proizvodnje in prodaje povečevala. 

Blagovna znamka Rog ima tako kot Gorenje več kot 60-letno zgodovino in je bila najbolj priljubljena znamka koles na področju držav nekdanje Jugoslavije, Rogova kolesa pa so izvažali tudi v tujino. Prepoznavnost znamke je še danes izjemna – Rogova kolesa pozna kar 92 odstotkov Slovencev, zato sta se Gorenje in BTC odločila, da z združenimi močmi kultne ponyje in druščino v prepoznavni, a osveženi in izboljšani podobi prihodnjo pomlad znova vrneta na ulice. 

“V Gorenju imamo ustrezno znanje in izkušnje, ki jih lahko izkoristimo, da damo nov zagon in vrnemo ponos eni od legendarnih slovenskih blagovnih znamk,” je dejal predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac. “Prepoznali smo naraščajoč trend tako pri množičnosti in priljubljenosti kolesarstva, kot na področju e-koles in se odločili pridobiti blagovno znamko, ki ima na tem področju velik potencial za ponovno rast.” 

Predsednik uprave BTC Jože Mermal je načrte za obuditev blagovne znamke Rog označil kot nadgrajevanje njihove podpore kolesarstvu: “Skladno z našim poslanstvom ustvarjanja  pogojev za razcvet novih poslovnih priložnosti z veseljem vstopamo v partnerstvo za proizvodnjo koles z družbo Gorenje. S tem dodatno prispevamo k oživljanju blagovne znamke Rog, spodbujamo KD Rog kot ustvarjalca vrhunskih tekmovalcev, ki širijo ime Slovenije v svet, in na inovativen način nadgrajujemo naša dosedanja prizadevanja za razvoj slovenskega kolesarstva.”   (MO, foto: moj-rog.blogspot.si)